Home Ekonomija APOKOLIPTIČNO: Nakon 2 tisuće godina u IZRAELU rođena crvena junica – ZNAK...

APOKOLIPTIČNO: Nakon 2 tisuće godina u IZRAELU rođena crvena junica – ZNAK KRAJA SVIJETA

1304
0
SHARE

Rođenje crvene junice nakon 2 tisuće godina može promijeniti svijet

Židovi i mnogi evanđeoski kršćani i teolozi vjeruju da Drugi dolazak (za židove prvi) Isusa i sudbina čovječanstva ovise od samo jedne, već tisućama godina nerođene crvene junice koja bi označila završetak izgradnje Trećeg hrama na koji bi trebao zasjesti židovski Mesija ili Antikrist (po nekim teolozima) što će dovesti do početka apokalipse, u svakom slučaju.

U Izraelu već skoro dvije tisuće godina  nema crvenih krava –  a sam ritual pročišćenja koji je moguć samo s crvenom junicom bez mane u povijesti je obavljen samo devet puta. Kada se 1996. u Haifi otelilo jedno sasvim crveno tele, kolumnist  izraelskog dnevnika “Haarec”, tražio je da savršeno tele koje može izazvati krvavi vjerski rat – poslije ritualnog pranja i žrtvovanja, sljedeći korak bi bio rušenje Al Aksa džamije, trećeg najsvetijeg mjesta za muslimane, koja sada zauzima mesto Solomonovog i Herodovog hrama – bude odmah ubijeno i uništeno.

Veliki strahovi i nade su raspršeni kada je tele koje je moglo promijeniti svijet, promijenilo boju repa u bjelkastu.

Sve do sada, kad je u Izraelu nakon 2 tisuće godina rođena crvena junica koja je upravo prolazi sva ispitivanja u Hramskom izraelskom institutu, te se očekuje da će, ako je junica bez mane, Hramski institut objaviti da je proročanstvo ispunjeno te da se može započeti na Trećeg hrama. Izgradnja hrama naime može početi nakon što crvena junica posebnim ritualom pročišćenja bude žrtvovana, izvijestili su vodeći svjetski mediji, (thesun.co.uk).

Koliko god zvučalo banalno rođenje crvene junice označava kraj vremena prema nekim biblijskim i židosvskim tekstovima. Mnogi zapravo vjeruju da nakon 2 tisuće godina rođena crvena junica znak nadolazeće apokalipse i da nije slučajno da se otelila samo nekoliko mjeseci nakon što je američki predsjednik Donald Trump Izrael proglasio glavnim gradom Jeruzalema. Također, Trump je i obećao pomoći u gradnji Trećeg židovskog hrama za dolazak Mesije, s obzirom da blisko surađuje s evanđeoskim kršćanima koji Židovima pomažu izgradnju hrama i ispunjenje biblijskih proročanstava.

Dolazak Antikrista, ne Mesije

No neki teolozi pak upozoravaju da su prevareni oni koji  vjeruju da će treći Hram biti Hram Gospodnji, jer on to neće biti ni u kojem slučaju. Bit će to Hram samog Sotone, kao što je Daniel o tome prorokovao tisućama godina ranije.

‘Ovaj hram neće biti Gospodnji Hram, slava Božja neće biti u njemu.

“I sklopit će savez s mnogima za jednu sedmicu: a u polovici sedmice prestat će žrtva i prinos: na vrhu Hrama bit će grozota pustoši sve do svršetka, dok se određeno pustošenje ne obori na pustošnika.” (Daniel 9,27)

Židovski Hramski institut je neumorno radio proteklih 30 i više godina da opet napravi sve predmete potrebne za ponovnu izgradnju židovskog Hrama.

Ono što je prorok Daniel vidio  dogoditi će se u naše vrijeme.

“Sedamdeset je sedmica određeno tvom narodu i tvom svetom gradu da se dokrajči opačina, da se stavi pečat grijehu, da se zadovolji za bezakonje, da se uvede vječna pravednost, da se stavi pečat viđenju i prorocima, da se pomaže Sveti nad svetima. Znaj i razumij: Od časa kad izađe riječ ‘Neka se vrate i neka opet sagrade Jeruzalem’ pa do Kneza Pomazanika: sedam sedmica, a onda šezdeset i dvije sedmice, i bit će opet sagrađeni trg i opkop, i to u teško vrijeme. A poslije šezdeset i dvije sedmice bit će Pomazanik pogubljen, ali ne za sebe. Narod jednog kneza koji će doći razorit će Grad i Svetište: svršetak im je u propasti, a do svršetka rat i određena pustošenja. I sklopit će savez s mnogima za jednu sedmicu: au polovici sedmice prestat će žrtva i prinos: na vrhu Hrama bit će grozota pustoši sve do svršetka, dok se određeno pustošenje ne obori na pustošnika.” (Daniel 9,24-27)

“Jao, jer velik je dan ovaj, slična mu ne bî! Vrijeme je nevolje za Jakova, al ‘će se izbaviti iz nje.” (Jeremija 30,7)

U 9. poglavlju Danielove knjige čitamo proročanstvo o dolazećem posljednjem vremenu. Novi Zavjet ga naziva Velikom nevoljom, a Stari zavjet ga naziva “vrijeme Jakovljeve nevolje”, ali oboje govore o istom događaju. Ovaj događaj će trajati 7 godina, a dogodit će se nakon Uznesenja, koje će označiti početak 7 godina nevolje. Danielovih 70 sedmica je stavljeno na čekanje kada je Isus Mesija umro na križu. Ta ista 70. nedjelja će ponovno početi kada se dogodi Uznesenje Crkve, za kojom će uslijediti događaj Jakovljeva nevolja, to jest Velika nevolja iz Mateja 24.

Danielu je dana vizija daleke budućnosti, koja ukazuje na vrijeme kada će se židovski Hram ponovno izgraditi. Hram u Jeruzalemu su uništili Rimljani 70. godine po Kristu, i gotovo 2.000 godina leži u ruševinama, osim dijelova hramskih zidova i nekih temelja koji su ostali. Istraživači biblijskih proročanstava su dugo nagađali hoće li se izgraditi Hram po treći put. Ali Daniel 9, stih 27, jasno predviđa ponovno izgrađeni Hram u posljednjim vremenima. U našem vremenu.

Ovaj Treći Hram će preuzeti bezakonika, poznat pod imenom Antikrist, u točno trećoj i po godini od početka vremena Jakovljeve nevolje. Ovo neće biti Gospodnji Hram, slava Božja neće tu obitavati.

U Novom zavjetu, kada Isus govori o izgradnji Hebrejskog Hrama, upozorava Židove “neka bježe u gore” kada se dogodi da Antikrist sjedne u Hramu. I koga Isus citira kada daje ovo upozorenje? Pa nikog drugog do proroka Daniela!

“Kada dakle vidite da grozota pustoši, po proroštvu Daniela proroka, stoluje na svetome mjestu – tko čita, neka razumije: koji se tada zateknu u Judeji, neka bježe u gore; tko bude na krovu, neka ne silazi uzeti što iz kuće; i tko bude u polju, neka se ne okreće natrag da uzme haljinu! A jao trudnicama i dojiljama u one dane! I molite da bijeg vaš ne bude zimi ili subotom, jer tada će biti velika tjeskoba kakve ne bijaše od početka svijeta sve do sada, a neće je ni biti.” (Matej 24,15-21)

U ovome se ogleda potpuno slaganje između Starog i Novog zavjeta o proročanstvu koje će se dogoditi u našem vremenu’, upozorio je teolog Geoffrey Grider zaključivši kako je zapravo strašno i uzbudljivo živjeti u posljednjoj generaciji.